čtvrtek 16. února 2012

One Direction

 One direction(1D)kdo by je mohl nenávidět(samozřejmě že skoro všichni kluci).Mě se one direction strašně líbí  navíc umí i hezky zpívat.Někdo říká že to jsou nástupce Justina Biebera ,ale mě to nepříjde vždyt jsou uplně jiní  jenom mají jedno společné ''kluky co je nenávidí''!Já fakt nechápu proč vlastně tyhle hvězdy kluci nemají rádi.Asi proto že je holky mají strašně rádi nebo to fakt nechápu.Náhodou svoji cestu si vyšlapaly samy.Moje nejoblíbenější jejich písnička je one thing.Je to fakt nádherná písnička.


 :)


6 komentářů:

  1. díky za inspiraci moc se o nich neslyšela a fakt nechápu jak je to možné :D pustila jsem si některé jejich písničky a hned jsem si je zamilovala jsou fakt skvělí :-*

    OdpovědětVymazat
  2. One Direction jsou nejlepší,miluju je! :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1D sú úžasný :D Zayn <3 :D

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Harry je skvělej a mě se líbí písnička What makes you beauiful :))

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se líbí všechny já si vybrat nemužu..:D

    OdpovědětVymazat