sobota 3. března 2012

Anglická a americká vlajka


 Všechni jí nosí,všude se objevuje,všem se líbí.Anglická a americká vlajka,Je na svetrech mikinách,botách,kratasech,deštnících,kabelkách a tričkách.Musím přiznat že i mě se líbí je fakt hezká ale v určitym množství.Na některých věcech to vypadá hezky ale na některých mě to příjde trošek přehnaný.Mně osobně se i líbí i samotná anglická nebo americká vlajka.Je zajímavé že do ted se nikdo o ně nic moc nezájimal a ted najednou je všichni nosí.Je dobrý se s ní třeba zvyraznit outfit nebo tak, ale když to nikdo neumí nosit..Já sama bych si chtěla pořídit něáký kousek s anglickou nebo americkou vlajkou.
Třeba tohle mi příjde dost přeplácaný na sebe bych si to určitě nevzala ale to je muj názor.
Tohle nádherná kombinace s obouma vlajkama.
Takovýhle tílko bych si chtěla pořídit na léto.musí být určitě dost pohdlný.


A toto tričko prostě WOW.


Žádné komentáře:

Okomentovat