pondělí 26. března 2012

Příběh 13.část

Po pikniku jsem šli k němu domů.Jeho rodiče nebyly doma..šli jsme k němu normálně bych se skoro od cizího kluka nenechala zavíst k němu domu a aby jsme tam zustali jenom MY sami.S nim jsem se cítila v bezpečí, v takovym že jsem rpstě věděla že má dorbý srdce že je to dobrý člověk .Asi jsem se zamilovala.Asi určitě a v tu chvíli mě zase popadl takovej záchvat co kdyby zase TO stalo..Zazmatkovala jsem najednou jsem si už chtěla vyjít z jeho bytu bez slova.Slzy mi stíkaly po tvářích pořád dokola opakoval'co ti je?,co se děje?' Já jsem mu nemohla odpovědět..Už jsem byla skoro venku ze dvěří když najednou mě sevřelo něco strašně ruku.Byla to jeho dlan držel mě a nechtěl mě nechat odějít cokla jsem sebou ale on mě nepustil držel mě tak pevně že ani tornádo by mě odnést nemohlo.Přivinul si mě k sobě cítila jsem jeho pevně vypracovanou hrud.Jeho tmavě hnědé zakroucené konečky vlasu mě polechtaly na tváří podívala jsem se na něho.A on v té chvíli mě začal líbat..Samozřejmě že ja neprotestovala..

Žádné komentáře:

Okomentovat