pondělí 26. března 2012

Příběh 14.část

Tu noc jsem spala u něj.Byla to ta nejnádhrenější noc jakou jsem kdy prožila.Ráno mi připravil snídani do postele.Asi v 10 ráno jsem odešla aby zase rodiče neměli strach no došla jsem domu.Rodiče byli v pohodě.no odešla jsem do pokoje dala jsem si pořádnou sprchu a převlíkla se.bylo mi příjemě potom jsem si lehla do postele a asi ještě na hodku zaspala.podívala se na comp potvrdila vztah na fb.a poslouchala písničky,,cítila jsem se báječně.Byli to ty nejlepší dny mýho života.no šla jsem se naobědvat a potom si vzala skycák a pro dnešek kreslila si doma,potom jsem se podívala na něákej film a když jsem přišla zpět do pokoje čekalo tam na mě milé překvapení.Byl tam ON.čekal na mě se slovy'nemohl jsem to bez tebe vydržet,strašně si mi chyběla'Ihned jsem mu skočila do náruče.Byl tak strašně zlatej.

Žádné komentáře:

Okomentovat