úterý 13. března 2012

Příběh 2.část

On:
šel jsem zrovna z diskotéky,ale cítil jsem že venku byla zima.Šel jsem a zrovna přemýšlel o mém životě co bude tak za 20 let.Když v tom jsem jí tam viděl sedět nádhernou vypadala jako anděl.Kluci už se mi snažily namluvit hodně holek .tahle byla nejnádhernější.Něco jí chybělo.jako kdyby polovina jí tu nebyla stál jsem tam a prostě na ní koukal chtěl jsem se pohnout,ale nešlo to.Vtom se ale zhroutila celá na lavičku a jako kdyby usla.Bylo mi jí líto neomhl jsem jí tam nechat...Vzal jsem jí do náruče a odensl ke mě domů.Ještě že rodiče zrovna odjeli na měsíc do ameriky.Rychle jsem zatopil aby jí bylo teplo ,ale ona pořád spala.Měla červené tváře asi tam už seděla dlouho zajímalo by mě proč asi.Tuhle noc jsem spal na zemi ale vuec jsem nemohl usnout celou noc jsem jí pozoroval.Ráno jsem si přivstal a udělal jí kakao s waflema aby se měla čeho najíst dal jsem jí to na tácek k posteli a přidal jsem ještě jednu růži do vazičky k tomu.Potom jsem si lehnul zpět na zem a najednou jsem usnul tak tvrdě ža ani nevím jak se to mohlo stát.Když jsem se probudil bylo 10 ona už tu nebyla..Hledal jsem jí všude ale nemohl jsem jí najít.Snídaně se ani nedotkla jenom jediné co jsem našel byl papírek a na něm napsáno děkuji ti,Kety. 

Žádné komentáře:

Okomentovat