pondělí 26. března 2012

Příběh 11.část


Zapoměl mi dát skicák,který mi nesl cestou domů.Podíval se na mě těma jeho nádhernýma očima tak strašně nádherně že to snad ani nebylo možný jak jsem se mu do nich dívala taky.Najednou si mě přitáhl a dal mi pusu .Cítila jsem se přesně jak ve snu,no potom jsme se ještě objímali a potom už jsem mu řekla dobrou noc a sladké sny a zavřela dveře.No šla jsem do pokojíku celá štastná lehla si do postele a jenom prostě koukala do stropu.Přehrávala jsem si ten moment snad tisíckrát pořád dokola v tý mý hlavě.Potom jsem si pustila písničku z ipodu do repráku volume 100 %.Začal si zpívat osprchovala převlíkla vyčistila zub a odlíčila.Potom jsem zhasla všechny světla lehla si zase do postele a prostě jenom poslouchala tu písničku a myslela na něj.Usměv na tváři se mi nechtěl zastavit někdy jsem se i zasmál trošek hlasitěji.No vypla jsem hudbu a šla spát.v tu noc se mi zdálo jenom o něm.Byl to nádherný sen.Zdálo se mi že jsme spolu v paříži.On mě bere sebou po celý paříži pozval mě i na večeři do něáký restaurace.Možná to nebyla ta nejvíc hvězdičková restaurace ale to mi vubec nevadí hlavně že jsem tam byla snim a to je to hlavní.Vyšli jsme taky na eiffelovku.Bylo to prostě perfektní sen.

Žádné komentáře:

Okomentovat