pondělí 26. března 2012

Příběh 10.část

celej muj pokoj byl posypanej lístkama od červených ruží..a v posteli jedno velký srdíčko.Och tak něco romantickýho mi snad ještě nikdo nikdo neudělal.Asi mě má fakt rád když tohle udělal.Jak se dostal do mého pokoje jsem radši nechtěla vědět.No tak než jsem šla tak jsem se zase hodinu předtim oblíkala(50x vyměnila co si vemu na sebe)líčila samozřejmě abych vypadal co nejlíp.no když už jsem se konečně vyhrabala tak jsem šla trošek pozdějc ale i tak no dobrý.No dorazila jsem tam asi 5 min pozdějc takže v poho.čekal tam na mě už seděl na lavičce viděl jak přicházim tak se zvednul a přišl ke mě a přišlo něco co bych fakt nečekala.Obejmul mě.Tak krásný objetí,držel mě tak pevně že snad ani nemužu uvěřit.No bylo to nádherný no ani jeden druhého jsme nechtěli pustit tak jsem se takhle drželi asi 5 min.Potom jsme se pomalu odtáhli a on mě doprovodil až na lavičku.Povídali jsme si strašně dlouho až už se začalo stmívat já jsem si zase nasadila jeho mikinu.a On mě šel doprovvodit až domu.U domu mi dal jednu pusu na tvář u který jsem zrudla jak něco.No jakmile jsem zavřela dveře tak jsem začala ječet a pískat si a tancovat a famfárovat a najednou mě v tom přerušil zvonek byl to ještě on..

Žádné komentáře:

Okomentovat