pondělí 26. března 2012

Příběh 9.část

Jakmile jsem si jí nandala ta vůně..och.Tu noc jsem v ní dokonce i spala.Byl to nádherný pocit spát v něčí mikině takový pocit bezpečí.Bylo to nádherný zdál se mi o něm dokonce i sen.Ten sen byl krásný že jsem se normálně porbudila a měla usměv na tváři.Vyskočila jsem z postele a začala si zpívat,dotancovala jsem až do kuchyně a nasnídala se.Rodiče se mě ptaly'copak to s tebou je?už dlouhou dobu si taková nebyla' a já jsem prostě zatřásla hlavou usmála se a šla zase nahoru,do pokoje.Mám štěnátko měnšího malýho černýho Bena.Není to žádná rasa ,ale to mě vběc nevadí.šla jsem s ním ven.Dneska bylo nádherně,svítilo sluníčko, obloha bez mráčku a dokonce bylo i teplo.No byli jsme spolu venku asi hodnku.No a potom takové příjemné překvapení na mě čekalo.No když jsem odcházela tak schránka byla prázdná a jdu najednou v ní něco bylo tak jsem hned se běžela podívat co v ní je a tam bylo psaní bylo na něm napsaný 'včera se mi to s tebou hodně líbilo co takhle si to zopakovat v 15:00 v parku na stejným místě?Budu na tebe čekat.P.s.doufám že máš ráda červený růže :)' Docela mě zaskočilo to poslední.Podívala jsem se do schránky a tam nic.Tak jsem přemýšlela pročpak asi.No hledala jsem všude ale nikde nic nenašla tak jsem Beníka zavřela na zahradu šla do pokoje a tam..

Žádné komentáře:

Okomentovat