středa 14. března 2012

Příběh 4.část

On:No když jsem se teda vzpamatoval že už jí asi nikdy nenajdu tak jsem si vyrazil na kolo říkám že se asi projedu provětrám hlavu a všechno bude lepší.Pár minut později..Jo povětrat si hlavu byl dobrej nápad ale je horší že já v tý mí hlavě nemám nikoho jenom JÍ.!Pořád na ní myslím.Jak spala,jakou andělskou tvář měla.Oh poktkat jí tak a najednou vidim někoho na lavičce sedět ty vlasy uplně přesně jako ona.Tak Snad 60km/h vyrazim na tom kole.Doběhnu k ní a ze zadu jí zakreju oči a jdu dopředu.A Chystal jsem jí dát pusu když najednou jsem zjistil že to není ona!Což mě totálně naštvalo ihned jsem došel ke kolu cestou si kopnul do kamene takže mě ještě ke všemu bolí noha..No potom jsem potkal kamarády tak jsme se trošek pokecaly.Vyrazil jsem na kolo a jel dál a přemýšlel jakto že jsem si jí rpletl to snad ani nemuže být možný..! Taková andělská tvář a ty vlasy a...A Najednou jsem slyšel velikou ránu a zatemilo se mi před očima cítil jsem že jsem spadnul chvíli jsem o sobě nevěděl vubec nic ale po chvíli se to zlepšilo.A Najednou uplně bílá záře a ted už fakt to byla ONA!Krásně tam na tý lavičce seděla a něco si kreslila.Mě si určitě nevšimla což se divim kvuli ty perdě co jsem narval do odpakovýho koše.No nechal jsem tam všechno ležet bylo mi fuk že mě všechno bolí ..Prostě jsem šel za ní.Když jsem k ní došel už jsem neriskoval zakrívání očí!Vhtěl jsem se zeptat jestli si k ní mužu přisednout ale udělal se mi v krku knedlík.Tak jsem si k ní přisednul a podíval jsem se na to co to kreslí vypadalo to jako něáký kluk.Así její přítel.Po 5 minutách ticha, jsem si řekl že se jí asi nelíbim.Vždyt se na mě nepodívala ani jednou tak jsem se na ní podíval a řekl...

Žádné komentáře:

Okomentovat