pondělí 26. března 2012

Příběh 15.část

byla jsem snim jako v pohádce.Byl jako můj princ.Mohla jsem se na něj dívat hodiny a stejně bych nevynadívala.Mohla jsem ho držet v obětí klidně celej den a nepřestalo by mě to bavit.Mohla jsem se snim líbat klidně celý den a stejně bych toho neměla dost.Byl ten nejúžasnější.Ten nejskvělší.Dneska zrvona ve městě začala pouť,moje jeoblíbenější slavnost.No samo sebou že mě hned ráno vyzvedl a chtěl tam se mnou jít.Potom naslědovalo toto:koupení cukrový vaty balonku,horský kolo na špici samozřejmě velká pusa,uletění balonku,snažení se mi vystřelit ruži a podařilo se,skákání na trampolíně (což byla docela doost zábava protože na trampolíně už jsem si dlouho nezaskákala)potom vyhrání v loterii velikánskýho medvěda s nápisem i love you.Podal mi ho se slovy 'tenhle je pro tebe abych každou noc byl s tebou a abys si si pamatovala že tě miluju' věnovala jsem mu za to jednu pusu se slovy' taky tě miluju!'Potom jsme ještě šli na něáký atrakce a nakonec když už byla tma tak jsme šli ještě jednou na horský kolo z kterýho byl nádherný výhled na celý osvětlený město.Milovala jsem tam byl s nim a prostě tam s nim jentak sedět.na to nikdy nezapomenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat