sobota 3. března 2012

Boots


Tyto jsou docela zajímavé.

 Takže tenhle článek bude věnovaný novýma (možná strašíma ale ted co se hodně nosí)zimním botám.
Dr. Martens
Prodávají se kotníkové,vysoké.a nebo střední.Mě osobně se trošek líbí,ale jde o tom jak vypadají,a v jaké míře.Třeba mega vysoký se mi fakt moc nelíbí.Takže moc veliký fanoušek jich nejsem,ale když si to mám k čemu vzít tak z toho někdy vyjdou i hezký kousky.Doecla dost je nosí punkaři.


 Farmer(Famrářky)
To jsou boty co se nosilývaly jenom na farmu,ale ted už je nosí skoro kdokoliv a všude.Docela se mi i líbí ale taky jak ríkám v míře.Třeba k šatum si je nedokážu představit.Ale tak je to zajímavý co ty lidi nevymyslej.A hlavně nenosí je jenom kluci ale už i holky.


Uggs 
A nakonec moje oblíbené Uggs!Jsou to snad nejteplejší a nejpohodlnější boty co jsem kdy měla na noze.je skvělý že se hodí skoro ke všemu.Já mám černý a jsem s nima naprosto spokojená fakt udržejí teplo.Těžko ze z nich dostává špína.Někdy když jdu ven tak se podívám asi třikrát na moje nohy jestli jsem si nezapoměla přezout boty.:DUž vymysleli ruzné tvary s knoflíkamai bez,s potiskem i bez,nízký nebo vysoký prostě každý si muže najít ty svoje :)


Žádné komentáře:

Okomentovat