pondělí 26. března 2012

Příběh 5.část(vynechaná sorry)


Ona:Tak strašně jsem se na něj chtěla podívat,vidět jakou barvu má očí.Nešlo to prostě jsem nemohla.Tak ráda bych ho znova viděla..No po pár minutách ticha jsem si řekla že ho asi ani nemusím zajímat.že třeba si přisedl a ani neví že to jsem já.Jak říkám no krutá realita.
když najednou jako kdyby mu něco zaskočilo
nebo spíš znělo to jako ahmm
nevím třeba chtěl říct ahoj a nebo se taky mohl něčím dusit.No řekla jsem mu 'ahoj' a podívala se na něj.Cítila jsem jak strašně jsem zrudla.Cítila jsem to jako kdyby a najednou na mě někdo položil uhlíky srdce jsem snad měla až v krku a tep slyšela v uších.Byla jsem rudá jak rajče.Ale na ten jeho obliček nikdy nezapomenu.Měl nádherný modrý oči tak světle modrý že to snad ani nebylo možný.Blondaty vlasy trošek další ale přitom krátký měl patku a na koncích se mu dělali takový vlnky.Měl je vlastně celý takový kudrnatější.a ty jeho rty..no ale co se stalo potom za to se dost stydim.Vydala jsem takový 'cmuk ze sebe'A on se na mě podíval,usmál se a řekl..

Žádné komentáře:

Okomentovat