pondělí 26. března 2012

Příběh 12.část

Poslední dobou se fakt dost směju.je to dobře ale bojím se...No dneska na to nechci myslet tak jsem hned ráno vstala s úsměvem a říkala si že tenhle den si prostě užiju.Tak jsem šla se nasnídat,no tolik jsem toho nesnědla ani nepamatuju.No když jsem řpišla do pokoje učesala jsem se trošek upravila oblíkla něco normálnějšího a šla ven se skicákem do parku.No samozřejmě že tam byl už i on .nevim jak věděl že tam ted pujdu,no prostě tam byl.Nádhernej jako vždy jakmile mě viděl dal mi pusu na uvítanou a hned mě vzal za ruku a táhl někam.když jsem se ho zeptala kam jdeme neodpověděl jenom řekl 'uvidíš doufám že se ti tam bude líbit.'No měl na zádech batoh takže asi bylo v plánu něco někde vybalit.No došli jsme na velikou louku.Bylo tam nádherně,zelená tráva všude sedmikrásky a nic jinýho a on vybalil z batohu deku a řekl'prosím mužete se posadit :)'Po chvilce jsme si lehli.Bylo mi nádherně pořád mi dával pusy a nechtěl toho nechat,né že by se mi to nelíbilo ale..:D no tak jsme potom jen tak leželi a povídaly si o všem možným ..bylo to nádherný odpoledne s ním .ale ještě hezčí večer..

Žádné komentáře:

Okomentovat